THE INFLUENCE OF BRAND IMAGE AND CUSTOMER EXPERIENCE ON CUSTOMER REPURCHASE INTENTION WITH PRODUCT QUALITIY AS A MODERATING VARIABLE
Abstract
Keywords : Brand Image, Costumer Experience, Customer Repurchase Intention, Product Qualitiy
Full Text:
PDFReferences
Andini, P. N., & Lestari, M. T. (2021). Pengaruh Brand Ambassador Dan Brand Image Terhadap Minat Beli Pengguna Aplikasi Tokopedia. E-Proceeding Of Management, 8(2), 2074–2082.
Ayaumi, R. S., & Komariah, N. S. (2021). Pengaruh Customer Experience Dan Trust Terhadap Minat Beli Ulang Layanan Pesan Antar Gofood Saat Pandemi Covid-19 Pada Generasi Z. Jurnal Ilmiah Manajemen Ubhara, 3(2), 181. Https://Doi.Org/10.31599/Jmu.V3i2.940
Darma, Y. (2019). Pengaruh Persepsi Harga, Kualitas Produk, Dan Kepuasan Pelanggan Terhadap Minat Pembelian Ulang. Proceedings Of The Institution Of Mechanical Engineers, Part J: Journal Of Engineering Tribology, 224(11), 122–130.
Ferdiana Fasha, A., Rezqi Robi, M., & Windasari, S. (2022). Determinasi Keputusan Pembelian Melalui Minat Beli: Brand Ambassador Dan Brand Image (Literature Review Manajemen Pemasaran). Jurnal Manajemen Pendidikan Dan Ilmu Sosial, 3(1), 30–42. Https://Doi.Org/10.38035/Jmpis.V3i1.840
Gea Stephani. (2020). Pengaruh Customer Experience Terhadap Minat Beli Ulang. E-Proceedings Of Applied Science, 6(1), 30–36. Https://Openlibrarypublications.Telkomuniversity.Ac.Id/Index.Php/Appliedscience/Article/View/11505
Ghozali, I. (2016). Aplikasi Analisis Multivariete Dengan Program (Ibm. Spss). Univrsitas Dipenogoro.
Hanif, J. A. F. M. (2021). Pengaruh Brand Image Dan Celebrity Endorsement Terhadap Minat Beli Dan Keputusan Pembeliandengan Minat Beli Sebagai Variabel Intervening (Studi Kasus Pada Pengguna Produk Skincare Ms Glow Di Universitas Muhammadiyah Surakarta). Publikasi Ilmiah, 1(1), 1–18.
Jonathan Sarwono. (2016). Meode Penelitian Kualitatif Dan Kuantitatif. Graha Ilmu.
Manzilati, A. (2017). Metodologi Penelitian Kualitatif Paradigma, Metode, Dan Aplikasi. Ub Press.
Mudfarikah, R., & Dwijayanti, R. (2022). Pengaruh Kualitas Layanan Dan Harga Terhadap Minat Beli Ulang. Jurnal Manajemen, 13(4), 654–661. Https://Doi.Org/10.30872/Jmmn.V13i4.10161
Purwati, A., & Cahyanti, M. M. (2022). Pengaruh Brand Ambassador Dan Brand Image Terhadap Keputusan Pembelian Dan Minat Beli Sebagai Variabel Intervening. Jurnal Ilmiah Ekonomi Kita, 11(1), 32–46.
Putri, A. A. (2019). Pengaruh Trust Dan Brand Image Pada Minat Pembelian Ulang Dalam Belanja Online Di Shopee. Program Studi Manajemen Fakultas Ekonomi Dan Bisnis Universitas Muhammadiyah Surakarta, 1(1), 23. Http://Eprints.Ums.Ac.Id/Id/Eprint/77264
Rahmawati, P. (2023). Pengaruh Variasi Produk ... Jurnal Ilmu Manajemen, 3(1), 89–98.
Safitri, A. N. (2021). Pengaruh Brand Image, Persepsi Harga Dan Kualitas Layanan Terhadap Minat Beli Ulang Pada Lazada. Entrepreneurship Bisnis Manajemen Akuntansi (E-Bisma), 1(1), 1–9. Https://Doi.Org/10.37631/E-Bisma.V0i0.212
Sarstedt, M., M. Ringle, C., Smith, D., Reams, R., & Hair Jr, J. F. (2014). Partial Least Squares Structural Equation Modeling (Pls-Sem): A Useful Tool For Family Business Researchers. Journal Of Family Business Strategy, 5(1), 105–115.
Sugiyono. (2019). Metode Penelitian Kuantitatif, Kualitatif, R&D.
Supriyanto, A. S. (2013). Role Of Procedural Justice, Organization Commitment And Job Satisfaction On Job Performance: The Mediating Effects Of Organizational Citizenship Behaviour. Journal Of Business And Mangement, 8(15), 57–67.
Wiyata Et Al. (2020). Pengaruh Customer Experience , Ease Of Use , Dan Customer Trust Terhadap Repurchase Intention Konsumen Situs Jual Beli. Manajemen Bisnis, 3(April), 11–21.
DOI: http://dx.doi.org/10.29040/jie.v8i1.11208
Refbacks
- There are currently no refbacks.